Reklamacje


Jak złożyć reklamację w sklepie internetowym Lion’s Hair


Składając reklamację w sklepie internetowym, masz prawo do wymiany towaru, jego naprawy w przypadku wady towaru lub niezgodności z umową. Poniżej znajdziesz szczegółowy przewodnik, jak skutecznie złożyć reklamację.


Proces reklamacji



Kontakt z obsługą klienta Krok 1: Skontaktuj się z Działem Reklamacji


Przede wszystkim, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Chętnie udzielimy Ci wszystkich potrzebnych informacji.

Można to zrobić poprzez:

  • E-mail: reklamacje@rokoko.com.pl
  • Telefonicznie:
    22 871 94 19 – klienci hurtowi
    22 871 94 13 – klienci detaliczni
    Telefon dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
  • Listownie na adres Sprzedawcy: Hair Partners Sp.z.o.o., ul. Szaserów 38, 04-306 Warszawa

Formularz reklamacyjny Krok 2: Wypełnij formularz reklamacyjny


Wypełnij go dokładnie, podając:

  • Niezbędne dane kontaktowe, tj. imię, nazwisko, firma, NIP, adres do korespondencji
  • Datę zawarcia umowy i numer zamówienia
  • Szczegóły dotyczące wady towaru

Możesz skorzystać z gotowego FORMULARZA.


Zwrot towaru Krok 3: Prześlij towar


Wyślij przesyłkę z reklamowanym towarem. Upewnij się, że odpowiednio go zabezpieczysz i dostarczysz na wskazany adres. Pamiętaj o zachowaniu dowodu nadania paczki.

  • Hair Partners Sp.z.o.o.
    Dział Reklamacji
    ul. Szaserów 38
    04-306 Warszawa

Rozpatrzenie reklamacji Krok 4: Czekaj na decyzję


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.


Co zrobić, jeśli reklamacja zostanie odrzucona?


Jeśli odrzucimy Twoją reklamację, to za naszą zgodą masz prawo do wniesienia odwołania.

W razie wszelkich wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi reklamacji!